Välkommen till min blogg!





lördag 9 april 2011

vatten!

Sitter här och funderar på vatten, jo jag vet jag är djup ibland;)
Jag ÄLSKAR vatten, vatten med lite isbitar i är ju såå gott en varm sommardag eller att ta en kall dusch en varm sommardag eller tvätta ansiktet på morgonen så att man vaknar riktigt ordenligt:)
Att inte tala om att ta en varm dusch när man har jobbat i rökiga miljöer en heldag!

Kan det vara mer rofyllt att bara sitta vid havet eller vid en sjö eller varför inte bara vid en bäck för min del kan det räcka med lite vattenläten men att sitta vid lite vatten som lever sitt egna lilla liv då kan jag låta tankarna flyga iväg och jag kan bara vara. så vackert med havet!

Sen har ju vatten en dold baksida när det är där det inte ska vara som utanför rören, då förstör det allt i sin väg och det kan gå fort. Det har vi ju fått erfarna hemma hos oss, men å andra sidan så var det ju positivt också trots att vi har fått trycka in alla saker i en container och fått leva lite trångt i ett halv år så får vi ju nytt och fräscht så visst var det värt med allt bök. Fast det kunde ju ha gått väldigt illa om vi inte hade märkt det i tid. 

Men vatten är det bästa vi har:D

Inga kommentarer: