Välkommen till min blogg!





lördag 16 april 2011

vårbrasa, byte av däck och lite plock!

ja nu börjas det som man har väntat på, eller byte av däck är ju bara en nödvändig grej som lagen säger att man måste göra;) och jag slipper ju göra det, det fixar ju min älskade man;) förrutom ett däck som han tyckte att jag skulle fixa:)

Men lite bidrag till majbrasan fixade jag igår, har börjat att frisera vår breeeda trädgårdshäck nu, kommer ju ta ett tag men det är ju iallafall påbörjat iallafall, det fanns en hel del döda kvistar. Så idag får man väl ta och släpa ner alla kvistar jag har rensat bort ner till lägdan.

Igår satte vi in garderoberna i förrådet så idag blir det till att torka ur dom och börja lägga in alla vinterkläder som vi inte längre behöver och sängkläderna, skönt att vi kan börja flytta ner sakerna igen:)
Sen så ska jag väl gå igenom lådorna vi tog in igår, vi slängde ju bara ner allt när de skulle börja renovera så man kan nog få bort en del lådor innan vi sätter in dem i förrådet:)

1 kommentar:

Josefina sa...

Visst är det skönt när man kan börja fixa och dona i trädgården. Här i Göteborg exploderar allt just nu, hoppas det inte går allt för fort bara, man vill ju hinna njuta också.
Tack för din fina kommentar på min blogg, den värmde otroligt ska du veta!
Kul att vi kan läsa varandras bloggar, jättekul att ta del av ditt liv.
Kram