Välkommen till min blogg!





torsdag 5 maj 2011

Kaos

Just nu sitter jag i ett tyst hus, Andreas är ute och hoppar runt på teaterscenen, barnen sover, hunden sover och Katten är ute på musjakt. Och här sitter jag och inte har nått att göra, hmm visst är det konstigt, man jobbar och står i och längtar efter lite vila men sen när tillfälle till vilan kommer då är man rastlös och vill ha nått att göra;)

Ja nu är det kaos här igen, vet inte hur många gånger det har varit kaos på vår undervåning. Renoveringen är klar här nu och imorgon ska de hämta containern, så när Andreas kommer hem så blir det till att släpa in det sista in i huset. Ingen ordning alls här just nu men det kommer bli och då kommer det bli så skönt:) Men i kaoset hittade jag mina köksgardiner som jag har letat efter sen det var dags att ta bort julgardinerna:p Så nu är det lila i familjens Thelins kök igen:)

Och till min nöjdhet så har jag fått lila tapeter i mitt arbetsrum och äntligen kan sätta upp mina beige-lila gardiner som inte har passat i något annat rum:)

Nä nu ska jag gå och puss våra barn som sover så sött;)

Inga kommentarer: