Välkommen till min blogg!





lördag 29 januari 2011

seg jobbnatt!

Jaja, eftersom jag jobbar natt och det inte händer så mycket, sitter mest och väntar ut tiden så kan jag lika gärna skriva lite här:)
Idag eller igår snarare fyllde Min man Andreas 30 år eller enligt han själv 25 år för 6: e gången;)
Iallafall så har vi haft fullt upp hela dagen, iväg till birsta köpcentrum för att inhandla Andreas födelsedagspresent men så smart jag var så glömde jag såklart bankkortet hemma! Så det blev ju inte så mycket köpt och Andreas får så snällt vänta på sin födelsedagskontorsstol tills på torsdag, men men han klarar sig nog:D
Sen bar det iväg hemmåt för att städa, kan ju inte se ut som ett råttbo när man skule få tårtgäster som ville fira Andreas, men som sagt det går ju fort bara man sätter igång! och någonstans mellan städningen och tårtätandet hann vi med attt smälla i oss en varsin pizza!

Tyvär blev det ingen liten middagslur innan jobbpasset så är rätt så trött nu:)..men ska nog allt hålla mig vaken, kommer sova gott efter passet om några timmar!
 Nu är klockan 3:43 och jag ska färsöka komma på nått att fördriva tiden på en timme till innan det är dags för lite tillsyner, ska kanske gå ner till tvättstugan och se om det finns nått jobb för mig där nere:)

sov så sött alla som har hittat sängen:)

Inga kommentarer: